Nieuwsbrief:

Divmo Motoren

In de showroom staan gemiddeld 50 motoren. Wij hebben alles voor de motorsport!
Alle motoren van Divmo Motoren
59 motoren gevonden
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2005, 95922 Km
BMW STEIB ZIJSPAN
BMW STEIB ZIJSPAN
€ 22.900,- p/mnd klik hier
1962, 9000 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 2.290,- p/mnd klik hier
1986, 42074 Km
HONDA CBX 650 NIGHTHAWK
HONDA CBX 650 NIGHTHAWK
€ 1.890,- p/mnd klik hier
1988, 24532 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1993, 95390 Mls
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2001, 98167 Km
HONDA VFR 1200 F
HONDA VFR 1200 F
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2011, 33122 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2004, 27637 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2002, 97100 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2012, 35546 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2008, 45560 Km
HONDA SCV 100 LEAD
HONDA SCV 100 LEAD
€ 890,- p/mnd klik hier
2004, 6100 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.490,- p/mnd klik hier
1999, 10600 Km
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2009, 27507 Km
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2009, 8513 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2015, 7076 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.490,- p/mnd klik hier
1999, 87060 Km
VICTORY BOARDWALK
VICTORY BOARDWALK
€ 12.960,- p/mnd klik hier
2016, 18950 Km
MOTO GUZZI V 7 II RACER
MOTO GUZZI V 7 II RACER
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2012, 39800 Km
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2002, 30244 Km
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion