Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Poppy Blue
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe Royal Enfield Himalayan 452 Poppy Blue verwacht vanaf maart 2024 


De nieuwe Himalayan is een adventure motor die nergens voor terugdeinst. Hij is gemaakt om te presteren zowel op verhard als op onverhard terrein, over korte of lange afstanden. 

Hij is een ware globetrotter, met een krachtige motor, een licht maar stevig chassis met lange veerwegen, een rechte zithouding en een breed stuur. Deze eigenschappen maken de Himalayan makkelijk te rijden, comfortabel en flexibel in elke situatie – of het nu op een bergpas is, filterend door druk verkeer of over lange afstanden ver voorbij waar het asfalt ophoudt Hij ziet er bewust stoer en gefocust uit maar is uitgerust om overal en onder alle omstandigheden makkelijk en stijlvol rijdbaar te zijn. 
  • GEBR. VAN DOORN MOTOREN.

    Authorized  ROYAL ENFIELD  Dealer

    De Royal Enfield Store van Nederland ruime voorraad en demo's.

    Onze Motoren worden standaard geleverd met 10 dagen
    Gratis Verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebroeders Van Doorn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion