Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Slate Salt
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe Royal Enfield Himalayan 452 Salte Salt leverbaar vanaf maart 2024


De nieuwe Himalayan is een adventure motor die nergens voor terugdeinst. Hij is gemaakt om te presteren zowel op verhard als op onverhard terrein, over korte of lange afstanden. 

Hij is een ware globetrotter, met een krachtige motor, een licht maar stevig chassis met lange veerwegen, een rechte zithouding en een breed stuur. Deze eigenschappen maken de Himalayan makkelijk te rijden, comfortabel en flexibel in elke situatie – of het nu op een bergpas is, filterend door druk verkeer of over lange afstanden ver voorbij waar het asfalt ophoudt Hij ziet er bewust stoer en gefocust uit maar is uitgerust om overal en onder alle omstandigheden makkelijk en stijlvol rijdbaar te zijn. 
  • GEBR. VAN DOORN MOTOREN.

    Authorized  ROYAL ENFIELD  Dealer

    De Royal Enfield Store van Nederland ruime voorraad en demo's.

    Onze Motoren worden standaard geleverd met 10 dagen
    Gratis Verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebroeders Van Doorn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion