 |
| Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
| Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
| Cilinder inhoud | 599 cc |
| Comp. verhouding | 12.8:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 125 pk / 92 kW bij 13500 tpm |
| Max. koppel | 67.7 Nm bij 1500 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 16.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Twin-spar diamond (aluminium-alloy) |
| Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
| Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
| Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
| Remmen achter | 220 mm schijf |
| Voorband | 120/70 ZR17 |
| Achterband | 180/55 ZR17 |
| Wielbasis | 1400 mm |
| Lengte | 2040 mm |
| Breedte | 715 mm |
| Hoogte | 1125 mm |
| Zithoogte | 810 mm |
| Drooggewicht | 163 kg |
| Leverbare kleuren | Blauw/Wit, Wit/Zilver en Zwart |
| Beschrijving | De GSX-R600 kent dominantie op het circuit en op straat. Vorig jaar is de compleet nieuw ontwikkelde GSX-R600 geintroduceerd: lichter, scherper, ultieme afwerking en een perfecte styling.



De opdracht van Suzuki voor de nieuwe GSX-R600 was dan ook; produceer een race replica welke de ultieme pk/gewichtsverhouding combineert met een brede vermogenskromme en de beste gasreactie. |