Nieuwsbrief:

Motor Outlet Deventer

Alle motoren van Motor Outlet Deventer
63 motoren gevonden
KTM 125 DUKE
KTM 125 DUKE
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2012, 18534 Km
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 19922 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2014, 45812 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2014, 39328 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 25056 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2005, 66374 Km
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
€ 1.450,- p/mnd klik hier
2004, 8909 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2016, 38482 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 60371 Km
SUZUKI GSX 750
SUZUKI GSX 750
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2002, 42229 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.150,- p/mnd klik hier
1997, 130079 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 24377 Km
TRIUMPH DAYTONA 675
TRIUMPH DAYTONA 675
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2012, 63045 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 65523 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2004, 72152 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2005, 51716 Km
DUCATI ST 2
DUCATI ST 2
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2001, 74527 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 37183 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 39093 Km
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2012, 19735 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion