Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Suzuki GSX-S 750 A met slechts 11446 km. Deze mooie motorfiets is uitgerust met een akrapovic uitlaat. Verkoopprijs is inclusief 12.000 km. beurt, 10 dagen GRATIS ALL-RISK verzekering en 12 maanden garantie.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, Vloeistofgekoeld, DOHC, 4-in-lijn |
Boring x slag | 72|46 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 12,3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 114||10,500 |
Max. koppel | 81|9,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 120/70ZR17M/C 58W |
Achterband | 180/55ZR17M/C 73W |
Wielbasis | 1,455 |
Lengte | 2,125 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1,055 |
Zithoogte | 829 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | Metallic Triton Blue/Glass Sparkle Black, Pearl Mira Red, Metallic Mat Black |
Beschrijving | De korte wielbasis, de scherpe stuurgeometrie en de hoogwaardige rijwielcomponenten maken daarbij de scherpste bochten tot een gemakkelijke prooi voor deze naked bike, die menig motorhart sneller laat kloppen met zijn agressieve streetfighter-design en zijn hypermoderne LCD-dashboard. Bijzonder is ook dat deze supersportieve naked is voorzien van diverse geavanceerde assistentiesystemen, zoals tractiecontrole, ABS, Easy Start System en Low RPM Assist. De GSX-S750 ABS biedt daardoor optimale controle en maximaal rijplezier! |
| Dealerschappen: NIMOTO, SUZUKI |
Jan Dokter Motors B.V.
Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar!
* Huur bij ons een Motor
* Wij kopen uw gebruikte Motor
* Haal & Breng service
* Onze schadeservice
* Winterstalling
* Handige links
| Ede, Gelderland |
| 0318-610081 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail
Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was.
Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken