|
Motor | 4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 100|66 |
Cilinder inhoud | 1,037 |
Comp. verhouding | 11,3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 101||8,000 |
Max. koppel | 101|4,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Twin-Spar |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 110/70R17M/C 59V |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1,555 |
Lengte | 2,285 |
Breedte | 865 |
Hoogte | 1,410 |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 228 |
Leverbare kleuren | Wit/Geel/Zwart/Zwart wit/Zwart grijs |
Beschrijving | De V-Strom 1050 en V-Strom 1050 XT zijn echte krachtpatsers en gemaakt voor de echte ontdekkingsreiziger. Uitgerust met de nieuwste assistentiesystemen, meer vermogen en talloze technische updates is dit de meest geavanceerde V-Strom ooit. Wijk af van de begane paden en ga op avontuur! En dat terwijl je geniet van ultiem comfort. Met de V-Strom zijn er geen grenzen.
Herkenbare lijnen en toch helemaal nieuw: gebaseerd op het design van de legendarische Suzuki DR-Z-woestijnracer is het design van de nieuwe V-Strom scherper dan ooit. Nieuwe details zijn de koplamp met LED-verlichting, een verticale indeling voor dim- en grootlicht en het aluminium stuur met nieuwe bedieningsunits. Je rijdt bovendien met nog meer vermogen dankzij het vernieuwde V-twin-blok met 107 pk (79 kW). En met het gloednieuwe Suzuki Intelligent Ride System ben je op de V-Strom zelfs tijdens de spannendste avonturen helemaal in controle. De opvallende oranje met witte kleurstelling van de DR-Z keert terug, naast vijf andere kleuren, waaronder het bekende Champion Yellow en een nieuwe kleur grijs: Solid Iron Gray. In het eerste kwartaal van 2020 komt de nieuwe V-Strom 1050 op de markt.
|