Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XT - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ROOD\\WIT
Vermogen:
79 kW
Teller:
15.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Geen

GOED ONDERHOUDEN SUZUKI DL1050XTA MET APPLE CAR SYSTEM, QUICK SHIFTER, VERSTRALERS, SKIDPLATE, VALBEUGELS, COMFORT BUDDY V/S, ZIJTASSENSET, TOPPLAAT, MIDDENBOK, 2K CAMERA"S VOOR EN ACHTER, TANKRING EN HOGE RUIT.

= Bedrijfsinformatie =

.
Wij hebben vaste verkoopprijzen, echter wel inclusief kosten rijklaar maken, kleine beurt, 12 maanden volledige BOVAG garantie (Indien van toepassing), tenaamstellingskosten, volle tank en 10 dagen gratis All-risk verzekering (Niet op scooters).
Motoren onder de 3000,- euro worden verkocht zonder garantie en beurt en is inruil niet mogelijk.
.
Als u serieus belangstelling heeft voor een motor, dan kunnen wij via E-mail al een hel=boel samen afstemmen over een eventuele inruilmotor. Op het moment dat we over de inruilprijs eens zijn, plannen wij met u een afspraak in om de motor te komen bekijken en een eventuele proefrit te maken.
Bel ons voor een afspraak op 0522-443820 (Doorkiesnummer 1).
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en neem een kijkje in onze zeer goed uitgeruste werkplaats , eventuele aanbiedingen in onze zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling.
Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.
Opties en Accessoires:
ABS, Tassenset, Traction control, Valbeugels, Windscherm hoog




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gebben Motoren
Industrieweg 25
Rogat
Plan de route
0522-443820
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion