Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2004

Garantie: Ja
30548 Km
Zwart
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki V-Strom DL1000 van 1e eigenaar! 
4.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 2004
• 30.548 KM  
• Van 1e eigenaar! 
• Volledig kofferset 
• Incl. volledige service beurt
• Helder windscherm 
• Beugel set 
• Nieuwe set banden 
• Sleutels compleet
• Boekjes compleet
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop ) 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.

    Donderdag 10:00 / 17:00
    Vrijdag        10:00 / 17:00
    Zaterdag     10:00 / 15:00 

    Daarnaast werken wij op afspraak. 

    VBM Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion