Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE SE - 2013

Garantie: Ja
18490 Km
Zwart
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TRIUMPH BONNEVILLE SE – Tijdloze klassieker met moderne prestaties

De Triumph Bonneville SE uit 2013 is een iconische retro motor die het klassieke ontwerp van de Bonneville combineert met moderne technologie en prestaties. Aangedreven door een 865cc parallel-twin motor, levert deze motor een gladde kracht en een natuurlijke rijervaring die perfect is voor zowel korte ritten door de stad als langere tochten over de snelweg.
Met slechts 18.490 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen. Het elegante ontwerp, de comfortabele zithouding en het uitstekende rijgedrag maken de Bonneville SE een favoriet onder motorrijders die van de klassieke uitstraling houden, maar ook moderne prestaties verwachten.
Waarom de Triumph Bonneville SE?
De Triumph Bonneville SE is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een retro motor die zowel stijlvol als betrouwbaar is, met moderne technologie en prestaties.
  • Bouwjaar 2013
  • 865cc parallel-twin motor voor een soepele rijervaring
  • Tijdloos retro design met moderne prestaties
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • 18.490 km op de teller
Prijs: € 6.989,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de klassieke charme en moderne prestaties van de Triumph Bonneville SE!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.


 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion