Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2019

Garantie: Nee
3651 Km
Grijs-zwart
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De ware redenen waarom die Engelsen zich op Ibiza laten vollopen met alcohol komt voort uit het volgende : het weer in the UK is meestal niet zo mooi, op culinair gebied hebben de schapen in de Highlands het nog beter, de engelse vrouwen lopen nog altijd gekleed zoals tante Sjaan in 1974 door de keuken stiefelde en sinds de Brexit staat het er financieel ook niet zo mooi voor ! Maarrrr .....ohoh wat kúnnen die Engelsen daar in Hinckley mooie motorfietsen bouwen !!!! Daarom hebben wij een supermooie [ first owned ] Speed Twin ingeruild  met ABS, TCS, LED koplamp , Rijmodi [ Road, Sport en Rain ] , LED verlichting, verstelbare rem- en koppelingshendel,en bar-end spiegels.      Brittania rules !!! 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Bar-end mirrors, Boordcomputer, LED koplamp, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets, Riding modes, Van eerste eigenaar!, Verstelbare rem- en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion