|
Motor | Vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor |
Boring x slag | 74.0|52.3 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 12.85 : 1 |
Kleppen | 12 kleppen, DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting met secundaire luchtinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 106|78|11850 |
Max. koppel | 68|9750 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.4 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk |
Vering voor | Kayaba 41 mm omgekeerde voorvork, instelbare voorspanning, terugveringsdemping en compressiedemping, veerweg 115 mm |
Vering achter | Kayaba monoshock met piggybackreservoir, instelbare terugveringsdemping en compressiedemping, veerweg achterwiel 135 mm |
Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 310 mm. Nissin schuivende 4-zuigerremklauwen, uitschakelbaar ABS |
Remmen achter | Enkele remschijf van 220 mm, Brembo éénzuigerremklauw, uitschakelbaar ABS |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1410 |
Lengte | |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1110 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 168 |
Leverbare kleuren | Crystal White, Matt Graphite, Matt Phantom Black |
Beschrijving | Met onze Street Triple R hebben wij het summum gecreëerd op het gebied van zeer nauwkeurig afgestemde, opwindende supersport-prestaties. Dit alles verpakt in een verbluffende streetfighterstijl.
Om te beginnen, konden wij ons geen betere motorfiets wensen dan de nieuwe Street Triple voor 2013, om als basis te dienen voor de R. Dat model bood al het voordeel van de beste motor in zijn klasse en zijn indrukwekkende, doelmatige uiterlijk.
Voor de Street Triple R hebben wij een exclusieve, verstelbare ophanging en radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers toegevoegd, de geometrie aangescherpt en nieuwe visuele trekjes gegeven, die erop wijzen dat deze motorfiets anders is.
En dat alles komt nog eens bovenop alle wijzigingen die wij voor 2013 op beide Street Triples hebben doorgevoerd. Daarom is er niets dat ook maar in de buurt komt van de Street Triple R. |