Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT EXPLORER - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Blauw
Vermogen:
100 kW
Teller:
63.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze nette Triumph Tiger 1200 Explorer is wellicht de meest geliefde motor van Triumph en  deze is uitgevoerd in de meest geliefde kleurstelling.
De motor rijd erg makkelijk, is comfortabel maar ook nog eens sportief, kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer, lange toerritten als een motorvakantie!

De motor is goed onderhouden, heeft recent nog een beurt gehad 
Met 63500km op de teller kan de motor nog heel wat jaren & kilometers mee.

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;


- ABS (Anti Blokker Systeem)
- Traction control
- Cruise control
- Handvatverwarming
- Triumph zijkoffers
- Triumph topkoffer
- Valbeugel
- Verstralers/spotjes
- In hoogte verstelbaar windscherm
- Boordcomputer
- Navigatie voorbereiding
- Onderhoudsgeschiedenis aanwezig
- Spilinternieuwe achterband
- Zgan voorband
- Nieuwe remblokken voor
- Carterprotector
- Zijstandaard verbreder
- Reserve sleutel
- Inruil van uw motor is mogelijk
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend
- SDF Motoren is enkel op afspraak geopend, bel of app even voordat u langs wil komen!!

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
SDF Motoren
Goirkestraat 122
Tilburg
Plan de route
06-28458918
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion