| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Beleef sensationele avonturen met het onmiskenbare Triumph-karakter, de weergaloze prestaties, de all-roadcapaciteiten en uitzonderlijk comfort.
De Tiger 1200-familie is nu geavanceerder en verfijnder dan ooit.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor, DOHC, 12 kleppen |
| Boring x slag | 90 mm x 90 mm |
| Cilinder inhoud | 1160 cc |
| Comp. verhouding | 13.2:1 |
| Kleppen | 2 |
| Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 150 pk / 110 kW bij tpm |
| Max. koppel | 130 Nm bij 7000 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling, hydraulisch bediend, bekrachtigd |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Stalen buizenframe met gelaste aluminium draagbalken. Opgeschroefd aluminium subframe achter. |
| Vering voor | 49 mm USD-voorvork van Showa met semi-actieve demping. Veerweg 220 mm. |
| Vering achter | Showa-monoshock met semi-actieve demping en automatische elektronische voorspanning. Veerweg 220 mm. |
| Remmen voor | Radiaal opgehangen Brembo M4.30 Stylema monoblock-remklauwen, OC-ABS, dubbele zwevende schijven van 320 mm. Magura HC1 radiale hoofdremcilinder met verstelbare hendel en afzonderlijk reservoir. |
| Remmen achter | Brembo-remklauw met enkele zuiger, OC-ABS, één remschijf van 282 mm. Hoofdcilinder achter met extern reservoir. |
| Voorband | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
| Achterband | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Wielbasis | 1560 mm |
| Lengte | |
| Breedte | 930 mm |
| Hoogte | 1436 mm |
| Zithoogte | 850 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, BIMOTA, CFMOTO, DUCATI, HONDA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, MOTO GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 |
Goedhart Motoren |
|
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
|
 |
0172-650005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische
bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die
bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van