Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 1 S FAZER - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Rood
Vermogen:
110 kW
Teller:
55.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
yamaha - fz-1-s-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Yamaha FZ1 S / Fazer 1000 # Bouwjaar: 2006 # Kilometerstand: 55.000 # Kleur: Lava Red #

De Motor verkeerd in Goede Staat! Hij ziet er Echt Keurig Netjes uit! Eigenlijk is hij helemaal netjes, enkel op het achterhandvat zitten wat gebruikers spoortjes (zie foto op mijn website) Als je zegt dat de motor 25.000km gelopen heeft zou iedereen het geloven. De vorige eigenaar heeft de motor sinds 2015 in bezit gehad, en netjes onderhouden! Bij de 51.000km heeft de motor nog een grote beurt gehad, hierbij zijn de kleppen gecontroleerd / gesteld, nieuwe bougies gemonteerd, olie ververst / oliefilter vervangen, nieuwe luchtfilter gemonteerd, koelvloeistof ververst, rem olie voor + achter ververst en is er een nieuwe set Bridgestone T32 banden op gemonteerd. Factuur hiervan word mee geleverd (twv 1100 euro). Voordat de motor op internet kwam is hij helemaal netjes na gekeken en is de olie en oliefilter ververst, voorvork voorzien van nieuwe voorvork keringen en olie en is de achter schokbreker gereviseerd. De remmerij, ketting en tandwielen zijn in Goede Staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De FZ1S is opgebouwd met mooie Accessoires, zo is hij voorzien van een Originele Yamaha Middenbok, Korte Kentekenplaat houder incl. Kentekenplaat verlichting, Booster Led Achterlicht met geintergreede Knipperlichten (met e keur), Race uitlaat steun, Led Knipperlichten voorzeide, Zwarte instelbare Rem en Koppelings hendel, Getinte verhoogde Kuipruit, Navigatie steun en een mooie Wielstriping. Hij word afgeleverd incl. duo voetsteunen set, boekjes, factuur van groot onderhoud en alle drie de sleutels. ! De FZ1S is echt een idiale wendbare motor waar je heerlijk mee kunt touren maar ook zeer sportief mee kunt rijden, Met de 150PK heeft de motor meer als genoeg vermogen om heerlijk te sturen,

Zie foto's! Voor een uitgebreide foto reportage zie mijn eigen website,

Voor vragen kunt u me bellen, mailen of een watsapp bericht sturen.

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk

fz1s - fz1 s - fz 1 s - fazer 1000




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Dekker Motorsport Hapert
Verbindingsweg 12
Hapert
Plan de route
06-50924209
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion