Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2015

Garantie: Ja
30260 Km
Zwart
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Yamaha MT-07 uit 2015 met 30.260 km op vol vermogen.

De Yamaha MT-07 is een van de populairste naked bikes van de afgelopen jaren, en terecht. Dankzij het betrouwbare CP2-blok, het lage gewicht en de fijne zithouding is dit zowel voor de beginnende als de ervaren rijder een ideale motor. Wendbaar, sterk en veel rijbeleving.

Voorzien van:
- MIVV uitlaat systeem (wordt geleverd met originele uitlaat)
- Valdoppen frame en stuur
- Windscherm (kan er gemakkelijk af, origineel is zonder windscherm)
- Korte LED knipperlichten
- Verkorte kentekenhouder 

De zwarte kleur oogt erg sportief en het geluid van de mivv geeft extra rijbeleving. Bij 26.283km nog onderhoud gehad.

Rijklaar meeneemprijs: €5949,-
Optioneel: mivv sport uitlaat 

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion