Nieuwsbrief:

YAMAHA  RAYZR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
MIDNIGHT BLACK
Vermogen:
Teller:
10.830 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024
EU verantwoordelijke: YAMAHA MOTOR EUROPE N.V. branche NL KOOLHOVENLAAN 101 1119 NC SCHIPHOL, NL

Deze mooie Yamaha RayZR is afkomstig van de eerste eigenaar en nieuw door ons geleverd. Het onderhoud is bij ons uitgevoerd en volledig bekend. Deze RayZR is voorzien van het hogere windscherm, de originele zit er gewoon nog bij.

Het zal je verbazen als je ziet hoeveel deze instapscooter te bieden heeft! Het zuinige 125 cc Blue Core-motorblok heeft een speciale Power Assist voor een snellere acceleratie en met een gewicht van slechts 99 kg is de RayZR bijzonder wendbaar in drukke stadsstraten. En er is opbergruimte voor een helm* of boodschappen. (*Afhankelijk van de vorm van de helm, passen bepaalde modellen mogelijk niet.)

Het brede duozadel zorgt voor een ontspannen rit tijdens elke reis en dankzij de connectiviteit voor smartphones kun je in contact blijven.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion