Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRX 850 - 1996

Garantie: Ja
35900 Km
ZWART
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te Koop :

YAMAHA TRX 850

* B.j. 01-1996
* Km.st. 35900 km
* Zwart
* 2e Eigenaar
* Zeer Mooie Originele Yamaha TRX850
* Origineel NL Motor
* Prijs € 2980,-
  • Inruil mogelijk.

    Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Nieuwe Baan 2
    5076AV  Haaren
    Tel.  06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij CPH Motoren is voorzien van 6 of 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

    Aflevering incl. 6 Maanden BIKE GARANTIE € 325,-

    Bezichtiging op afspraak !
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion