Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRX 850 - 1996

Garantie: Ja
35900 Km
ZWART
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
yamaha - trx-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Te Koop :

YAMAHA TRX 850

* B.j. 01-1996
* Km.st. 35900 km
* Zwart
* 2e Eigenaar
* Zeer Mooie Originele Yamaha TRX850
* Origineel NL Motor
* Prijs € 2980,-
  • Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Ambachtsweg 4A
    5071 NS UDENHOUT
    T. 013-5030690
    M. 06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion vanaf 12 jaar kan bij CPH Motoren worden voorzien van 3 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Veilig & Zekerheidspakket inclusief 3 Maanden Bike Garantie € 375,-.

    Bezichtiging Motoren op afspraak !





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2020 Motoroccasion