Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
Zwart
Vermogen:
78 kW
Teller:
21.540 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette Yamaha XJR inclusief diverse extra's.

Wordt natuurlijk door ons afgeleverd inclusief garantie en zijn benodigde onderhoud.

Tot snel in Brunssum?


  • Schepers motoren design is een all-round motorzaak en sinds 2002 een begrip in een van de mooiste motor-tourgebieden van Nederland; Limburg.

    Bij ons vindt je: een moderne werkplaats waar wij met onze 30 jaar ervaring hoofdzakelijk de Japanse motoren de beste verzorging bieden & diverse speciaal geselecteerde betrouwbare occasions, natuurlijk afgeleverd met garantie.

    Gespecialiseerd in restauratie en customizing, van kleine veranderingen tot totaal ombouw. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw motor te bespreken. Onze creaties zien er overigens niet alleen super uit, wij garanderen ook 100% rijplezier!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Schepers Motoren Design
Haefland 31-C
Brunssum
Plan de route
045-5644889
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geĂŻntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion