Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC - 1999

Garantie: Ja
10600 Km
TWO TONE
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion