Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 DRAGSTAR - 2001

32611 Km
ROOD
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Zeer complete XVS, met windscherm, verstralers, voetplaten, valbeugels , zijtassen en sissy-bar extra. Geschikt voor A2 rijbewijs.

• De getoonde prijs is inclusief aflevering en rijklaar maak kosten, dus geen bijkomende kosten.
• Inruil mogelijk
• Financiering mogelijkheden (ook zakelijk).

Rosa Motoren is een allround dynamisch motorbedrijf in Zuid Limburg.
Door onze geringe omvang en heldere manier van werken staat de kwaliteit en de persoonlijke aandacht voor onze klanten en hun motoren op een hoog niveau.
Of u nu een gebruikte motor of een nieuwe motor wilt kopen, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Ons team, met meer als 35 jaar ervaring, staat klaar voor alle beurten, reparaties, storing analyse en banden service die uw motor nodig heeft om goed en veilig te blijven functioneren.
Bij Rosa Motoren kunt u tevens terecht voor restauratie, schade taxaties / herstel en personaliseren van uw motorfiets.
Op onze Tovami vermogenstestbank is het mogelijk om uw motor te testen en optimaal af te laten stellen.
Op onze “zolder” vind u een voorraad gebruikte motoronderdelen en wij beschikken over een motorstalling.

ROSA MOTOREN
Zoerbeemden10A
6245LR Eijsden
043 408 5555
www.rosamotoren.nl
  • do open

Opties en Accessoires:
Mistlampen, Ruit/scherm, Sissy-bar, Valbeugels, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Rosa Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion