Nieuwsbrief:

ZERO  FXS ZF 7.2 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SLATE/GREEN
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
zero - fxs-zf-7.2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
  • ZERO MOTORCYCLES OFFSEASON DEAL!!

    Profiteer nu van onze offseason deals op alle splinternieuwe of demo modellen van ZERO MOTORCYCLES die uit voorraad leverbaar zijn. Dit geldt ook voor enkele 2024 modellen! Door ons scherp ingekochte modellen en enkele annuleringen hebben wij een mooie voorraad motorfietsen waar ongetwijfeld iets voor u tussen zit.  
     
    Zit uw kleur of type motorfiets er niet bij? Neem gerust contact met ons voor een uniek voorstel of bezoek onze showroom voor een  vrijblijvende proefrit! 
     
  • GOED NIEUWS VOOR ZELFSTANDIG ONDERNEMERS!

    In 2024 mag er door ondernemers weer MIA toegepast worden op een elektrische motorfiets. in ons reken voorbeeld nemen wij een investeringsbedrag van € 21500,00 en kost dit NETTO slechts € 4136,00!

    Bij aankoop kunt u in het eerste kwartaal direct het volledige bedrag aan BTW(€ 3731,00)terugvorderen omdat er geen BPM wordt berekend bij elektrische voertuig pakt u hier al direct een flink voordeel!

    Daar bovevop kunt u 20% per jaar afschrijven wat een voordeel van netto € 1759,- per jaar oplevert.

    Daarna komt ook nog deMIA (milieu investeringsaftrek) van 27% oftewel een voordeel van € 2375,-.

    om hem af te maken hebben we dan ook nog de KIA (kleinschaligheids investeringsaftrek) van 28% oftewel een voordeel van € 2463,-.

    In jaar 2 t/m 5 mag je de resterende 80% afschrijven, oftewel € 7036,-. Na 5 jaar heeft u dus een fiscaal voordeel van maar liefst € 17.364,- behaald!!

    Kleine kanttekening: je moet wel voldoende winst maken om de MIA toe te kunnen passen.

    Voor vragen of toelichting is het altijd verstandig om een rekenvoorbeeld door uw eigen accountant of fiscalist te laten maken voor uw eigen situatie! 
     

  • SLANK EN STERK
    Beleef sensationele offroad-avonturen met de Zero FX. We hebben hem gereedgemaakt voor je favoriete routes op basis van onze solide offroad-traditie, klaar om weg te schieten zodra het stoplicht op groen springt of de zandpaden je roepen. Dankzij de krachtige Z-Force® aandrijflijn, robuuste ophanging en dual-sportmogelijkheden maakt de Zero FX korte metten met elk obstakel dat hij tegenkomt. Zet je schrap voor de knallende prestaties van de Zero FX.
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
Abs, Alarmlichten, Getoonde prijs is excl btw!!, Rijmodi




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion