Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.940,- p/mnd klik hier
2007, 33596 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2007, 30063 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 6.300,- p/mnd klik hier
2007, 23967 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2008, 95949 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.195,- p/mnd klik hier
2008, 83567 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2008, 66693 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2008, 71000 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2008, 27695 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2008, 29000 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2009, 59709 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2009, 37000 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 6.600,- € 6.989,- p/mnd klik hier
2009, 29899 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 44620 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2010, 55000 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 52781 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 7.595,- p/mnd klik hier
2010, 15100 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 27600 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2011, 24500 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 39000 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 55000 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2019 Motoroccasion