Nieuwsbrief:

Gielen Motorsport

Alle motoren van Gielen Motorsport
33 motoren gevonden
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 52300 Km
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
€ 6.850,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 14500 Km
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2010, 19000 Km
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
€ 6.500,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
DUCATI STREETFIGHTER V2
DUCATI STREETFIGHTER V2
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2024, 3200 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 27000 Km
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 60000 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2000, 36000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 39000 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 29800 Km
DUCATI 1098 S
DUCATI 1098 S
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2007, 38000 Km
DUCATI PANIGALE 959
DUCATI PANIGALE 959
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 28000 Km
DUCATI DESERTX
DUCATI DESERTX
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2022, 24000 Km
DUCATI DIAVEL 1260 S
DUCATI DIAVEL 1260 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2019, 17000 Km
DUCATI GT 1000
DUCATI GT 1000
€ 9.850,- p/mnd klik hier
2009, 11000 Km
DUCATI M 796
DUCATI M 796
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2011, 39000 Km
DUCATI MONSTER 1200
DUCATI MONSTER 1200
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2014, 31000 Km
DUCATI MONSTER 821 STEALTH
DUCATI MONSTER 821 STEALTH
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2019, 54000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion