Nieuwsbrief:

Premium Motors


www.premiummotors.nl
055-3602034
Dealer van:Lid BOVAG

KAWASAKI, KTM, PIAGGIO, VESPA


Premium is in 2012 geboren vanuit pure passie voor motorrijden. Een jong bedrijf dus, maar dan wel met 25 jaar ervaring in de persoon van oprichter Carol Mulder. Als succesvol coureur en ervaren in- en verkoper van motoren kent hij de branche als geen ander. Carols instelling is 'positief maar niet snel tevreden'. Dit komt ten voordele van de klant terug in het DNA van Premium. Zo is 'goed' niet goed genoeg en is absolute perfectie het streven. Dat begint bij de kwaliteit van de gebruikte motoren die wij aanbieden: de beste en zodoende niet altijd de goedkoopste. Maar daar staan dan wel de beste garanties en aftersales tegenover. Afspraak is afspraak: we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. En dat uiteraard met een klantgerichte dosis flexibiliteit.
Alle motoren van Premium Motors
174 motoren gevonden
KAWASAKI Z 1000 ABS
KAWASAKI Z 1000 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2010, 10500 Km
Merkdealer
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 26200 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2004, 65800 Km
HONDA SW T 400
HONDA SW T 400
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 12400 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2010, 29100 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 35800 Km
BMW K 1200 R
BMW K 1200 R
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 40200 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km
Merkdealer
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2008, 20800 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2003, 25400 Km
Merkdealer
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2013, 19900 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2005, 21600 Km
HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE
HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2006, 35900 Km
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2012, 39600 Km
KAWASAKI NINJA 300
KAWASAKI NINJA 300
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2013, 39200 Km
Merkdealer
BMW R 1200 R ABS
BMW R 1200 R ABS
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2015, 18800 Km
HONDA GB 500 TT
HONDA GB 500 TT
€ 5.000,- p/mnd klik hier
1994, 33600 Mls
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2008, 33300 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2006, 26200 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2012, 66200 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2017 Motoroccasion