Nieuwsbrief:

Simako-BDM Elst

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Elst
61 motoren gevonden
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2017, 35210 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 10583 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 2946 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2018, 44004 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 27.750,- p/mnd klik hier
2023, 7224 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2023, 6914 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2022, 7912 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2022, 8912 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 5063 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2020, 33094 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2020, 18991 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2022, 28588 Km
Merkdealer
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2022, 9071 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2022, 16762 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2017, 72330 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2023, 1548 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS ADVENTURE
BMW F 850 GS ADVENTURE
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2020, 13583 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2019, 36668 Km
Merkdealer
BMW R 12
BMW R 12
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2024, 8673 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 21.750,- p/mnd klik hier
2020, 16989 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion