Nieuwsbrief:

Evenementen overzicht

14 Feb
2019
 

MOTORbeurs Utrecht
MOTORBEURS UTRECHT MOTORbeurs Utrecht is dé start van jouw motorseizoen. Hier ruik, proef, voel en ervaar je voor het eerst de gloednieuwe modellen voor het aankomende seizoen. Naast al het nieuws zijn er rijenvol occasions te bekijken waar je na de koop direct op kunt wegrijden. Ook is het mogelijk accessoires te scoren; van kleding tot handschoenen, van uitlaten tot navigatiesystemen en van motorhelmen tot gereedschap. Het is er allemaal. En dat is niet alles, MOTORbeurs Utrecht is natuurlijk pas compleet als er een flinke dosis actie is. Stuntshows met vuur en rondvliegende motoren, zelf rijden, demonstraties, een eerste gratis motorrijles, live motorbuilds en motorsport; het wordt één grote gekte op de 35e editie van MOTORbeurs Utrecht en jij wilt daar bij zijn! DATA EN OPENINGSTIJDEN MOTORbeurs Utrecht vindt plaats van 14 tot en met 17 februari 2019. Donderdag 14 februari       10 - 21u  Vrijdag 15 februari          10 - 22u Zaterdag 16 februari        10 - 18u  Zondag 17 februari        10 - 18u TICKETS Online voorverkoop   Entreeticket: € 14,-    Entree avondticket: € 11,-    Kassaprijs tijdens beurs Entreeticket: € 17,50 Entree avondticket: € 13,- BEREIKBAARHEID MOTORbeurs Utrecht vindt plaats in het hart van Nederland; de Jaarbeurs in Utrecht. De beurs is dan ook makkelijk te bereiken, of je nou komt op de motor, de auto of met de trein.  Jaarbeurs Utrecht  Jaarbeursplein 6  3521 AL Utrecht www.motorbeursutrecht.nl>

Evenement
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2018 Motoroccasion