Nieuwsbrief:

APRILIA  SL 750 SHIVER - 2011

Garantie: Ja
9304 Km
Rood
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

APRILIA SL 750 SHIVER – Italiaanse stijl en krachtige V-twin prestaties

De Aprilia SL 750 Shiver uit 2011 is een sportieve naked bike met een karaktervolle 749cc V-twin motor die garant staat voor een meeslepende rijervaring. Dankzij de directe gasrespons, het sportieve rijwielgedeelte en het comfortabele zadel is de Shiver geschikt voor zowel dynamische ritten als dagelijks gebruik.

Met slechts 9.304 km op de teller is deze motor bijzonder weinig gebruikt en in uitstekende staat. De combinatie van Italiaanse design, krachtige prestaties en moderne techniek maakt deze Shiver een unieke keuze in het naked segment.

Waarom kiezen voor de Aprilia SL 750 Shiver?

  • 749cc V-twin motor met karakter en pit

  • Lage tellerstand: slechts 9.304 km

  • Sportief en wendbaar rijgedrag

  • Comfortabele zithouding en moderne styling

Prijs: € 5.489,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf het sportieve karakter en comfort van de Aprilia SL 750 Shiver!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion