Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS - 2022

Garantie: Ja
15605 Km
TROPHY
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - jan. 2022

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 231 x 88 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 30-09-2027

Prachtige Trophy, voorzien van alle fabrieksopties, 3-delige kofferset, valbeugels, groot windscherm, extra grantie en Service Inclusive.

Deze motor staat in ELST

Resterende fabrieksgarantie tot 30.09.2027
Service Inclusive tot 30.000 km of 29.07.2025
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Actief-pakket, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Handprotectoren, Keyless Ride, Kofferdrager links/rechts, Kofferset, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, MSR (motorsleepmomentregeling), Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion