Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
N3X - SAO PAULO YELLOW UNI
Vermogen:
77 kW
Teller:
11.880 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Koppel: 93 Nm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 13-03-2027

Deze prachtige F 900 GS nu in onze showroom in Elst

BTW verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Diefstalalarmsysteem, Dynamic pakket, Handvatverwarming, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance ketting, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, sportuitlaat, TFT Connectivity Display, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion