Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Harley-Davidson FLHX Streetglide
Voor een goede klant verkopen wij deze Harley in consignatie.
21980Mls.
Bouwjaar: 2013. Harley-Davidson FLHX Streetglide
Bwj: 06-2013
Motor: 1688 cc Twincam
6 versnellingen
Valbeugel voor
Vance&Hines uitlaat
Custom seat
Transmissie:
6 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur:
Zwart
Vermogen:
57 kW (77 PK)
BTW/marge:
BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Kenteken: 27-ML-SJ
Opties en accessoires
- Cruise Control
- Electrische starter
- Kofferset
- Windscherm
- Kuryakyn hypercharger.
Bijzonderheden
Harley-Davidson FLHX Streetglide
Bwj: 06-2013
Km stand:21900 Mls
Motor: 1688 cc Twincam
6 versnellingen
Valbeugel voor
Vance&Hines uitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld Twin Cam 103™ met geïntegreerde oliekoeler |
Boring x slag | 98.4|111.1 |
Cilinder inhoud | 1690 |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële elektronische benzine-inspuiting met één verstuiver per cilinder (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | || |
Max. koppel | 134|3500 |
Koppeling | negen voudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | ketting, 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 |
Topsnelheid | nb |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | 41,3 mm triple circuit damping (TCD), veerweg 116,8 mm |
Vering achter | luchtvering, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | BW 130/80B18 63H |
Achterband | BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1625 |
Lengte | 2430 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 715 |
Drooggewicht | 355 |
Leverbare kleuren | Chrome Yellow Pearl, Black Denim, Midnight Pearl, Ember Red Sunglo, Vivid Black |
Beschrijving | Veel ruimte om zelf kleur te bekennen is een onmiskenbaar onderdeel van de stijl van de Harley-Davidson® Street Glide® motor. Deze klassiek vormgegeven, forse brandstoftank in klassieke stijl biedt niet alleen meer ruimte voor premiumlak of decoratie naar eigen ontwerp, maar heeft bovendien een inhoud van 22,7 liter, zodat je heel wat meer kilometers kunt verslinden tussen twee pitstops. Wij weten dat zuinig rijden belangrijk is—maar dat is stijl niet minder. Levendige, opvallende kleuren en met grote precisie gemaakte Harley-Davidson® tankemblemen maken de unieke look van deze robuuste bagger compleet. |
Voor alle reparaties en onderhoud voor alle merken motoren.
Vertrouwd adres voor alle motorrijders.
Specialisatie in Ducati en Triumph.
Reparatie en onderhoud Vespa-scooters.
 | Prinsenbeek, Noord-Brabant |
 | 076-5411888 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken