Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE ST FLHXST - 2023

Garantie: Ja
8700 Km
BRUIN
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023
Garantie: 1 year HD Originals

Stap op een motor die niet alleen kracht en prestaties levert, maar ook pure stijl uitstraalt. Deze Street Glide ST is méér dan alleen een tourmachine – het is een statement op wielen.

Wat deze machine écht bijzonder maakt?

-

CVO-achterlichten voor die strakke, premium look achteraan.


-Luxe Harley floorboards zorgen voor ultiem comfort, zelfs bij lange ritten.


-Een stijlvol bagagerek, perfect geïntegreerd voor extra praktisch gemak.


-Het Saddlemen Pro-zadel biedt sportieve looks én maximaal zitcomfort.


-En dan die unieke bruin/zwart gespoten kleur – exclusief en oogstrelend. Deze lak zie je nergens anders!



Deze Street Glide ST combineert het beste van performance, touring en custom style. Een motor voor de echte liefhebber die op zoek is naar iets bijzonders.
Opties en Accessoires:
117 milwaukee eight, Abs, Boom box gts informatiesysteem, Cruise control, Custom paint, Cvo style achterlichten, Detachable bagage rack, Led verlichting, Luxe floorboards




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion