Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN LIMITED - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Zwart
Vermogen:
62 kW
Teller:
22.720 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Indian Motorcycle Chieftain Limited!

- Slechts 22.720 KM op de teller
- Hak-teen schakeling
- Elektonisch afsluitbare koffers
- Prachtige combinatie van glans zwart en chrome
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion