Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 ABS - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
22.429 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki DL 650 V-Strom ABS (2013) – De Ultieme Reispartner!

 

DIRECT REISKLAAR INCLUSIEF 3 ALUMINIUM KOFFERS

Bouwjaar: 2013 | Kilometerstand: Slechts 22.429 km | Veiligheid: ABS

De Suzuki V-Strom 650 is niet voor niets jarenlang de bestverkochte allroad van Nederland geweest. Betrouwbaar, comfortabel en ongelooflijk veelzijdig. Dit exemplaar uit 2013 is een absolute vondst met een zeer lage kilometerstand van slechts 22.429 km en is direct klaar voor elk avontuur dat u in gedachten heeft!

Waarom deze V-Strom de perfecte keuze is:

  • Complete Bagageset (3x ALU Koffers): Uitgerust met een robuuste set aluminium zijkoffers en een topcase. Dit biedt u maximale opslag en maakt de motor direct geschikt voor verre reizen en lange weekendtrips.

  • Betrouwbare V-Twin: De 645cc V-Twin motor staat bekend om zijn soepele vermogensafgifte (ca. 69 pk) en legendarische betrouwbaarheid. Ideaal voor zowel woon-werkverkeer als bergpassen.

  • Lage Kilometerstand: Met gemiddeld nog geen 2.000 km per jaar is deze motor nauwelijks gebruikt en bevindt hij zich in topconditie.

  • Veiligheid Voorop: Standaard uitgerust met ABS voor gecontroleerd en veilig remmen onder alle omstandigheden.

  • Comfort: De V-Strom staat bekend om zijn ergonomie, comfortabele zithouding en uitstekende windbescherming (met verstelbaar windscherm), perfect voor lange dagen in het zadel.


Deze motor is eventueel ook in 35KW uit te voeren zodat hij met het A2/Code 80 rijbewijs kan worden bereden.
Wij bieden 6 maanden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt.
Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
De motor staat op de locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
De informatie in deze advertentietekst is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen, zetfouten en de beschikbaarheid zijn voorbehouden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion