Nieuwsbrief:

YAMAHA  PW 50 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE (DPBS
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Nu uit voorraad leverbaar bij MotoPort Veldhoven!

Alles aan de legendarische PW50 is ontworpen om het rijden gemakkelijk en plezierig te maken. Met de snelheidsbegrenzer kun je de topsnelheid aanpassen. En het compacte chassis zorgt in combinatie met de zachte vering en lage zithoogte voor een comfortabele rit en soepel rijgedrag.

Het pittige, volautomatische 50 cc motorblok zorgt voor een soepele acceleratie en de cardanaandrijving en het afzonderlijke tweetaktoliereservoir vereenvoudigen het onderhoud. De lichtgewicht PW50 is zo ontworpen dat hij in de kofferbak van een auto of kleine bestelwagen past en is daarmee makkelijk te vervoeren. Door de bouwkwaliteit van Yamaha zal deze kindermotorfiets jarenlang garant staan voor plezier met het hele gezin!

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion