Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI 350 MARK 3
DUCATI 350 MARK 3
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1973, 25000 Km
DUCATI SCRAMBLER 450 S
DUCATI SCRAMBLER 450 S
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1975, 8334 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
DUCATI CONDOR A 350
DUCATI CONDOR A 350
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1976, 39184 Km
DUCATI 900 SD SPORT DESMO DARMAH
DUCATI 900 SD SPORT DESMO DARMAH
€ 28.600,- p/mnd klik hier
1978, 1 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
DUCATI 900 SD SPORT DESMO DARMAH
DUCATI 900 SD SPORT DESMO DARMAH
€ 10.490,- p/mnd klik hier
1980, 44573 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
DUCATI 600 SL PANTAH
DUCATI 600 SL PANTAH
€ 4.675,- p/mnd klik hier
1981, 36702 Km
DUCATI 900 SD SPORT DESMO DARMAH
DUCATI 900 SD SPORT DESMO DARMAH
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1981, 39371 Km
DUCATI 500 GTV
DUCATI 500 GTV
€ 3.849,- p/mnd klik hier
1983, 368 Km
DUCATI INDIANA 650
DUCATI INDIANA 650
€ 2.875,- p/mnd klik hier
1986, 8183 Km
DUCATI 750 F1
DUCATI 750 F1
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1986, 6770 Km
DUCATI PASO 906
DUCATI PASO 906
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1989, 52574 Km
DUCATI 906 PASO
DUCATI 906 PASO
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1989, 39870 Km
DUCATI PASO 750
DUCATI PASO 750
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1990, 44310 Km
DUCATI PASO 750
DUCATI PASO 750
€ 2.490,- p/mnd klik hier
1990, 12782 Mls
DUCATI PASO 750
DUCATI PASO 750
€ 2.550,- p/mnd klik hier
1990, 49500 Km
DUCATI PASO 750
DUCATI PASO 750
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1990, 64762 Km
DUCATI PASO 750
DUCATI PASO 750
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1990, 63878 Km
DUCATI 851 STRADA
DUCATI 851 STRADA
€ 6.750,- p/mnd klik hier
1990, 60432 Km
DUCATI 851 SP 2
DUCATI 851 SP 2
€ 14.950,- p/mnd klik hier
1990, 14122 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
DUCATI 907 I.E.
DUCATI 907 I.E.
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1991, 79766 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2018 Motoroccasion