Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
MODELLEN 2020
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2003, 48737 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2003, 44141 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2003, 48880 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.390,- p/mnd klik hier
2003, 50485 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.699,- p/mnd klik hier
2003, 37000 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2003, 19699 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2004, 17200 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2004, 36784 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2004, 38450 Km
Merkdealer
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2004, 43175 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2004, 32806 Km
Merkdealer
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 42900 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.490,- € 3.790,- p/mnd klik hier
2005, 51810 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 52393 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 19500 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2005, 48079 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 37209 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2006, 53585 Km
Merkdealer
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2006, 21027 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2006, 16780 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

CB 1000 R
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 400 NA
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R
CB 650
CB 700 SC
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 250
CBF 300
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 750
CBR 900 RR FIREBLADE
CM 400 T
CMX 450
CMX 500
CR 250 R
CRE 250
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 250
CRF 400 RXJ ENDURO
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CX 500
DN 01
DREAM
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 GOLDWING
FES 250 FORESIGHT
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
FTR 250
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
HAWK 650
MONKEY Z 125
MONKEY Z 50
MSX 125
MT 80
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NHX 110 LEAD
NRX 1800 RUNE
NSR 250 R
NSS 125
NSS 300 FORZA
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 650 DOMINATOR
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
PES 125
PES 150
SCV 100 LEAD
SH 150
SH 300
SLR 650
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VF 750 S SABRE
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
X-ADV
XL 1000 V VARADERO
XL 125 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XLV 750 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2020 Motoroccasion