Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
14-12-2023
Complete leegverkoop Leerkes Motofun!

De bedrijfslocatie van Leerkes Motofun krijgt een andere bestemming en daardoor is men op zoek naar een andere locatie. Dit heeft ook tot gevolg dat er gezocht moet worden naar een tijdelijke opslag. Om het verhuizen en de opslagkosten te drukken houdt Leerkes Motofun een

Uitverkoop van de complete voorraad motoren en onderdelen!

Leerkes Motofun is vanaf heden open van 10.00 uur tot 14.00 uur of op afspraak!

Wist je dat je op PartsRepublik.com kan bieden op alle artikelen die er op voorraad zijn? Neem gauw een kijkje: op=op.
Heb je een tip voor een nieuwe locatie in de omgeving van Twello? Robbie Leerkes belooft een beloning voor de gouden tip.

www.motofun.nl

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion