Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
25-10-2021
De Suzuki GSX-S 1000 GT, iets voor jou?

Suzuki heeft de nieuwe GSX-S1000 GT aan de wereld voorgesteld. De vormgeving met de horizontaal geplaatste LED-koplampen en ook de positieverlichting geven naast comfort en rust het geheel ook een eigen gezicht.
Wat biedt de Suzuki GSX-S 1000 GT nog meer?
Krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse
Met aluminium frame en swingarm afgeleid van de GSX-R1000
Uitgebreid pakket aan assistentiesystemen, inclusief Cruise Control,
Bi-directional Quickshifter, drie rijmodi en vijf standen tractiecontrole
Suzuki Clutch Assist & Low RPM Assist
Groot (6,5 inch) full colour TFT-scherm
Standaard smartphone connectiviteitsmodule via Suzuki mySPIN (voor navigatie, telefoonfuncties en muziek via het TFT-scherm)
Ruime keuze aan accessoires, o.m. geïntegreerde zijkoffers (36 liter per stuk), touringwindscherm, handvatverwarming etc.
Keuze uit drie stijlvolle kleurstellingen, Metallic Triton Blue, Metallic Reflective Blue en Glass Sparkle Black
De zithoogte van 810 mm
19 liter brandstoftank
De GSX-S 1000 GT is leverbaar vanaf €16.499,-.
Je droomSUZUKI nog niet gevonden? De beste koop vind je op www.motoroccasion.nl
#GSXS1000GT #Suzuki #motorkopen #motor #motoroccasion









Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion