Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
25-10-2021
De Suzuki GSX-S 1000 GT, iets voor jou?

Suzuki heeft de nieuwe GSX-S1000 GT aan de wereld voorgesteld. De vormgeving met de horizontaal geplaatste LED-koplampen en ook de positieverlichting geven naast comfort en rust het geheel ook een eigen gezicht.
Wat biedt de Suzuki GSX-S 1000 GT nog meer?
Krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse
Met aluminium frame en swingarm afgeleid van de GSX-R1000
Uitgebreid pakket aan assistentiesystemen, inclusief Cruise Control,
Bi-directional Quickshifter, drie rijmodi en vijf standen tractiecontrole
Suzuki Clutch Assist & Low RPM Assist
Groot (6,5 inch) full colour TFT-scherm
Standaard smartphone connectiviteitsmodule via Suzuki mySPIN (voor navigatie, telefoonfuncties en muziek via het TFT-scherm)
Ruime keuze aan accessoires, o.m. geïntegreerde zijkoffers (36 liter per stuk), touringwindscherm, handvatverwarming etc.
Keuze uit drie stijlvolle kleurstellingen, Metallic Triton Blue, Metallic Reflective Blue en Glass Sparkle Black
De zithoogte van 810 mm
19 liter brandstoftank
De GSX-S 1000 GT is leverbaar vanaf €16.499,-.
Je droomSUZUKI nog niet gevonden? De beste koop vind je op www.motoroccasion.nl
#GSXS1000GT #Suzuki #motorkopen #motor #motoroccasion









Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion