Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
03-05-2024
IJzersterke seizoenstart Kawasaki, marktleider in Nederland!

Kawasaki start motorseizoen 2024 zeer succesvol. Al vanaf februari heeft Kawasaki de positie als marktleider ingenomen. Met een groei van maar liefst 33% en een marktsaandeel van 16,3%, leidt Kawasaki de verkooplijsten in de eerste 4 maanden van 2024! 

Met 1.270 registraties t/m 30 april 2024 heeft Kawasaki 318 motoren meer verkocht dan dezelfde periode vorig jaar. Nederlandse motorrijders erkennen de kwaliteit en betrouwbaarheid van Kawasaki en hebben een sterke voorkeur voor het groene merk met maar liefst 7 Kawasaki’s in de top 25 van bestverkochte motoren boven de 125cc !
 





Frank Zoontjes, Marketing Manager Kawasaki Benelux: “We hebben nog nooit zo’n goede seizoenstart gehad. Een zeer sterke model line-up, veel Kawasaki nieuws voor 2024, 4 jaar Garantie en Road Assistance, succesvolle Kawasaki Promo Tour en een ijzersterk 
dealernetwerk dragen hieraan bij! Een nadeel is dat de vraag naar sommige modellen zo groot is dat we waarschijnlijk vrij vroeg uitverkocht zullen zijn in 2024. Een groei van +33% is immers niet te voorspellen."

Je droom KAWASAKI nog niet gevonden?
De beste koop vind je op Motoroccasion.nl
#Kawasaki #Motoroccasion #motor #motoren

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion