Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
22-07-2019
Motown Bikestore Heerhugowaard start met verhuur van Harley Davidson

Harley Davidson Huren ! kom naar Motown Rentals in Heerhugowaard.

Altijd al het ultieme gevoel van vrijheid willen beleven of denkt u erover na om een Harley-Davidson aan te schaffen, maar weet u nog niet welk model en wilt u de rij-eigenschappen ervaren? Staat uw eigen motor ter reparatie, wilt u iemand een cadeaubon geven of wilt u gewoon lekker toeren voor het plezier?

Dan bent u bij
Motown Rentals aan het juiste adres voor het Huren van u favoriete Harley Davidson.

U kunt uw auto gratis bij ons parkeren met cameratoezicht.



Wij hebben de volgende modellen voor u beschikbaar:

FLSTF FATBOY € 99,- p/dag / € 269,- p/weekend
FLHXS STREETGLIDE SPECIAL € 115,- p/dag / € 325 ,- p/weekend
FLTRXS ROADGLIDE SPECIAL € 115,- p/dag / € 325,- p/weekend
FLHTK ULTRA GLIDE LIMITED € 115,- p/dag / € 325,- p/weekend
alle touring modellen zijn voorzien van full map navigatie

TARIEVEN:
100km per dag vrij, elke volgende km € 0,25
Weekend 350km vrij
Week 750km vrij

DUUR:
Dag: Dinsdag t/m Vrijdag 10.00 uur tot 09.30 uur de volgende dag.
Weekend : Zaterdag 10.00 t/m Dinsdag 09.30 uur.
Week: 7 dagen (tijden en prijs volgens afspraak)

WAARBORG:
Waarborgsom bedraagt € 750,-
De waarborgsom kan alleen per pin contant of vooraf per bank voldaan worden.

BENODIGHEDEN:
Een geldig Nederlands Motor-Rijbewijs(>35kw) en Paspoort.
Minimum leeftijd 21 jaar.
de uitgebreide verhuur voorwaarden liggen bij ons ter inzage

www.motownbikestore.nl

Motown Bikestore
Pascalstraat 6
1704RD Heerhugowaard
072-5345319
info@motownbikestore.nl


Wij ontvangen u graag in onze stijlvolle showroom waar u in een ongedwongen sfeer onder het genot van een vers kopje koffie onze motoren kunt aanschouwen.

Met vriendelijke groet Motown Bikestore.



Bron: Motown Bikestore

Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion