Nieuwsbrief:

FH Motoren

FH-Motoren is gespecialiseerd op het gebied van wegracemotoren, wegmotoren, onderdelen en banden. Door meer als 25 jaar ervaring in de wegrace kunnen wij u voorzien van een goed stukje advies en een uitstekende service op en om het circuit. In nauwe samenwerking met HK Suspension bent u bij ons aan het juiste adres voor wat betreft het afstellen van uw vering. Voor onderhoud en of ombouwen van uw motorfiets kunt u terecht in onze werkplaats. ​ Tevens zijn wij gespecialiseerd in het ombouwen van uw wegrace motor voor zowel de beginnende als ervaren circuitrijder. FH-Motoren kan voor de motorrijder een totaal pakket verzorgen, dat wil zeggen van afstellen en modificeren van de standaard veringscomponenten tot aan het leveren van nieuwe hoogwaardige vervangingscomponenten. Zo kan de motorrijder bij FH-Motoren terecht voor service, support, individuele aanpassingen en veiligheid voor alle takken van de motorsport. ​ FH-Motoren zal regelmatig te vinden zijn op de circuits, zowel tijdens de CRT dagen als de ONK wedstrijden. Daar kan overgegaan worden tot de fijnafstelling en in het uiterste geval tot reparatie.​ Wij zijn van maandag tm zondag bereikbaar via telefoonnummer +31 06 10844933 Natuurlijk kunt u ook uw vraag en of bestelling via de email fhmotoren@gmail.com stellen.
Alle motoren van FH Motoren
3 motoren gevonden
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1995, 38146 Km
FH Motoren, FLEVO
BMW F 650 FUNDURO
BMW F 650 FUNDURO
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2000, 35055 Km
FH Motoren, FLEVO
HONDA VTR 1000 F FIRESTORM
HONDA VTR 1000 F FIRESTORM
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 54435 Km
FH Motoren, FLEVO
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion