Nieuwsbrief:

Van de Kolk Motoren

Al onze occasions worden grondig nagezien voordat deze verkocht worden aan u. Wij hebben geen verdere verborgen aflever kosten, kwaliteit & service vinden wij belangrijk. 3 maanden garantie is bij ons de standaard voor elke motorfiets tenzij anders aangegeven. 
Alle motoren van Van de Kolk Motoren
53 motoren gevonden
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2000, 50937 Km
MZ TS 250/1
MZ TS 250/1
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1976, 9 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2013, 50239 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 30625 Km
HONDA SH 150i C-ABS
HONDA SH 150i C-ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2015, 31098 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 56631 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2003, 50885 Km
BMW K 1200 S
BMW K 1200 S
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 38735 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2018, 48796 Km
DUCATI 848 EVO
DUCATI 848 EVO
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2012, 9724 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE
TRIUMPH STREET TRIPLE
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 37769 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2017, 49850 Km
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2019, 21790 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2012, 39621 Km
BMW R 1200 GS LC ADVENTURE
BMW R 1200 GS LC ADVENTURE
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2015, 111450 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 EAS
MV AGUSTA BRUTALE 800 EAS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2016, 10154 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 42350 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2013, 77740 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 43014 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1996, 64611 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion