Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC - 2009

Garantie: Ja
37051 Km
BLAUW
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Zeer leuke dikke Vulcan 1700 injectie

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Cruisecontrol, Sissybar, Tassenset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion