Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2017, 36661 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 12.850,- p/mnd klik hier
2017, 29900 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 12.884,- € 12.950,- p/mnd klik hier
2017, 29000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2017, 19000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.988,- p/mnd klik hier
2017, 14751 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2018, 38419 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 13.299,- € 13.699,- p/mnd klik hier
2018, 31000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2018, 19958 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 9.990,- € 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 23084 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2020, 29565 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2020, 6005 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 54006 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2021, 12198 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2021, 28000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.290,- p/mnd klik hier
2022, 10217 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2022, 16354 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.790,- p/mnd klik hier
2022, 16574 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2023, 10100 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2023, 28841 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 17.750,- p/mnd klik hier
2023, 7100 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA
© 2000 - 2025 Motoroccasion