Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.299,- p/mnd klik hier
1999, 44055 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.795,- p/mnd klik hier
1999, 23367 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2000, 45400 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2001, 53415 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2002, 43745 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2002, 30500 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2003, 18361 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2004, 9900 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 41050 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2005, 59366 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2005, 12847 Mls
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2006, 21395 Mls
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2007, 19107 Mls
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2007, 43842 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 52712 Km
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion