Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
MODELLEN 2020
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XV 950
YAMAHA XV 950
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2013, 12300 Km
YAMAHA XV 950
YAMAHA XV 950
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2014, 25180 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2014, 10454 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 18000 Km
YAMAHA XV 950
YAMAHA XV 950
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2015, 6000 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 7.895,- p/mnd klik hier
2015, 29123 Km
Merkdealer
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2016, 7000 Km
YAMAHA XV 950
YAMAHA XV 950
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2016, 5500 Km
YAMAHA XV 950 RACER 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XV 950 RACER 60TH ANNIVERSARY
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2016, 3269 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2017, 5500 Km
YAMAHA XV 950
YAMAHA XV 950
€ 8.295,- p/mnd klik hier
2017, 2370 Km
YAMAHA XV 950
YAMAHA XV 950
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 4311 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 9845 Km
Merkdealer
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2017, 6800 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2017, 7600 Km
YAMAHA XV 950 RACER 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XV 950 RACER 60TH ANNIVERSARY
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2017, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2020, 9845 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŽxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2020 Motoroccasion