Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
25-02-2022
Suzuki onthult GSX-S MotoGP™ Editions

Ultieme specials voor GSX-S950 en GSX-S1000

Kampioenskleuren voor de straat. Op de dag dat de Suzuki GSX-RR voor 2022 wordt onthuld, trekt Suzuki ook het doek van de ultieme specials van de GSX-S950 en GSX-S1000: de MotoGP Editions.

+ Kleurstelling van Suzuki GSX-RR
+ GSX-S950 en GSX-S1000 met MotoGP-kleurstelling
+ Per direct te bestellen bij Suzuki Motoren-dealer
+ Legendarische kleurcombinatie
Blauw en zilvergrijs: de kleuren van de Suzuki GSX-RR waarmee Joan Mir in 2020 wereldkampioen MotoGP™ werd. Met die kleurcombinatie zal Team Suzuki Ecstar ook dit jaar de strijd aangaan in de topklasse van de motorsport. Nu komt Suzuki met een special voor de GSX-S950 en GSX-S1000, waarmee de MotoGP™-kleurstelling ook beschikbaar wordt voor de openbare weg.

Ultieme Special Edition
De MotoGP™ Edition is de ultieme special voor de GSX-S950 en GSX-S1000. Met de MotoGP™-kleurstelling en alle accessoires uit het Street Xtreme Pack - een Yoshimura-uitlaat, Suzuki stuurgewichten, een korte kentekenplaathouder, een duoseatcover, strak vormgegeven spiegels en bobbins – ogen de moderne nakeds van Suzuki stoerder dan ooit. De standaard knipperlichten van de GSX-S950 worden bovendien vervangen door dynamische LED-knipperlichten. De GSX-S1000 MotoGP™ Edition beschikt standaard al over LED-knipperlichten.

Nog uitgebreider zijn de MotoGP™ Edition + varianten, waarbij aan de lange lijst van accessoires ook framesliders en een luxe zadel voorzien van GSX-S logo zijn toegevoegd.

Direct te bestellen
De MotoGP™ Editions van de GSX-S950 en GSX-S1000 zijn direct te bestellen bij de Suzuki Motoren-dealer en alleen verkrijgbaar in de blauw met zilvergrijze kleurstelling (YSF: Metallic Triton Blue).

Je droomSUZUKI nog niet gevonden? De beste koop vind je op www.motoroccasion.nl.

#Suzuki #GSX-S #MotoGP #Motoroccasion













Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2023 Motoroccasion