Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XT 600 TENERE
YAMAHA XT 600 TENERE
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1989, 45142 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 600
YAMAHA XT 600
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1992, 21469 Km
YAMAHA XT 600 E
YAMAHA XT 600 E
€ 3.499,- p/mnd klik hier
1997, 30000 Km
YAMAHA XT 600 E
YAMAHA XT 600 E
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1999, 34289 Km
YAMAHA XT 600 E
YAMAHA XT 600 E
1999, 35000 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in ItaliŽ. Voor privťrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in ItaliŽ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiŽnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2020 Motoroccasion