Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 59900 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.590,- p/mnd klik hier
2017, 33509 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2017, 24900 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2017, 22456 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.695,- p/mnd klik hier
2017, 36276 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2017, 33408 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 22000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 17206 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2017, 29327 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2017, 36187 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2017, 16744 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
2017, 23000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2018, 46100 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 22192 Km
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 24064 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2018, 29900 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2018, 11718 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2018, 18884 Km
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2018, 13451 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2018, 9841 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion